LOGISTICON 3PL ERP + Персональний кабінет клієнта 3PL
Персональний кабінет клієнта 3PL операторів розроблено спеціально для виконання наступних функцій:
Контроль фінансів
Точний розрахунок логістичних послуг для клієнтів, контроль виставлених рахунків та оплат.
Формування звітності та аналітики складських послуг, наданих 3PL оператором.
Можливість формування шаблонів документів (договорів, рахунків, актів).
Інтеграція із клієнт-банком для авторознесення оплат.
Повна інтеграція з LOGISTICON YARD та LOGIST OFFICE - дозволяє позбавитись рутинноі роботи щодо пошуку, оренди, а також внесення інформації про авто та водія для виконання рейсу.
Формування звітності та аналітики складських послуг, наданих 3PL оператором.
Можливість формування шаблонів документів (договорів, рахунків, актів).
Інтеграція із клієнт-банком для авторознесення оплат.
Повна інтеграція з LOGISTICON YARD та LOGIST OFFICE - дозволяє позбавитись рутинноі роботи щодо пошуку, оренди, а також внесення інформації про авто та водія для виконання рейсу.
Контроль залишків
LOGISTICON WMS веде точний облік руху товарів на складі. Ви можете перевіряти залишки, попит і рух товарів в режимі реального часу. Система надає звіти і аналітику, що допомагає визначати недоліки, оптимізувати запаси і зменшити ризик втрат.
СМС-інформування відповідальній особі
СМС-інформування є швидким, простим і ефективним способом надсилання важливої інформації відповідальній особі у системі WMS. Воно допомагає забезпечити оперативну комунікацію та забезпечує можливість швидко реагувати на зміни або проблеми.
Можливість інтеграції з інтернет-магазином
Система LOGISTICON WMS може бути інтегрована з інтернет-магазином для забезпечення автоматизованого оброблення замовлень та контролю за запасами. Дана інтеграція дозволяє розумно розподіляти товари між різними складами або локаціями в залежності від попиту.
Індивідуальний дизайн друку для кожного клієнта
Дозволяє адаптувати документи до конкретних потреб клієнтів, налаштувати дизайн друку накладних, етикеток, звітів тощо. Клієнти можуть визначати власні шаблони друку, включаючи логотипи, адреси, формати даних та інші елементи.
Гнучка звітність згідно з вимогами клієнта
Це може включати вибір необхідних полів, сортування, фільтрацію та групування даних у звіті. Експорт даних можливий у різноманітні формати, такі як Excel, PDF або CSV. Що дозволяє клієнтам створювати власні звіти за допомогою зовнішніх інструментів або аналітичних програм.
Створення заявок на відвантаження в кабінеті кліента
Створення заявок на відвантаження у системі WMS - досить простий і автоматизований процес: вибір замовлення, вибір товарів, визначення кількості, підготовка для відвантаження, підтвердження відвантаження.